Temeljno područje interesa odjela – trodimenzionalno oblikovanje – ostvaruje se na odjelu kroz su-djelovanje tri temeljna i u osnovi neodjeljiva aspekta.
Kroz tehnološki aspekt ( nastavni predmeti kao što su Kiparska tehnologija, Obrada sadre, Obrada drva i kamena, Obrada metala, ) učenici stiču osnovna znanja o materijalima i načinima njihove obrade.
Predmet Plastično oblikovanje kroz sve je četiri godine školovanja temeljni nositelj oblikovnog aspekta. Zadaća mu je da odgaja i obrazuje učenikov odnos prema obliku kao takvom kao preduvjet bilo kakve umjetničke ili dizajnerske kreacije.
Treći bismo aspekt, koji se najpotpunije realizira kroz predmet Industrijski dizajn, mogli nazvati «kombinatornim» ili «primijenjenim» jer je riječ o primjeni svih stručnih teoretskih (nastavni predmeti kao što su Teorija oblikovanja, Povijest likovne umjetnosti), oblikovnih i tehnoloških znanja na složene projekte kod kojih je oblik izraz namjene, a oblikovanje produkt uzbudljivog kreativnog procesa analize zadanog problema i njegovog individualnog rješavanja.
Cilj je škole da svakom od učenika nakon četvorogodišnjeg školovanja pomogne pronaći vlastito područje interesa u složenom svijetu mnogobrojnih mogućnosti te da njihov prijelaz u «vanjski» svijet daljnjeg studija ili rada bude što ugodniji i, u osnovi, što neprimjetniji.
Alen Floričić, prof
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dnevni tisak |
Portali |